Tárnoki Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Tárnoki Polgármesteri Hivatal
Adó Iroda
adóügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2461 Tárnok, Dózsa Gy. út 150-152.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Adóbevallások feldolgozása, adókivetések, pénzforgalom könyvelése, határozathozatal, adóhátralékok behajtása, végrehajtási cselekmények foganatosítása. Ügyviteli feladatok ellátása (iktatás, tértivevény kezelése, stb.).
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a(z) Közszolgálati szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium, érettségi végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy érettségi végzettség és az OKJ szerint: valamely középfokú (ügyintézői szintű) pénzügyi-számviteli szakképesítés, általános gazdasági és statisztikai ügyintéző, vállalkozási ügyintéző szakképesítés,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: hasonló területen szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
A 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz, az álláshely betöltéséhez szükséges végzettség, szakképzettség meglétét igazoló okmány(ok) másolata, 90 napnál nem régebbi hatósági bizonyítvány vagy annak megkéréséről szóló igazolás a büntetlen előélet igazolására, valamint annak igazolása, hogy nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a köztisztviselői jogviszony létesítését nem teszi lehetővé.
A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, továbbá nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását vállalja.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2019. október 21. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. október 6.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Beleznai Enikő nyújt, a 23/387-019 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Tárnoki Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2461 Tárnok, Dózsa Gy. út 150-152. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 8432/2019. , valamint a munkakör megnevezését: adóügyi ügyintéző.
Elektronikus úton Beleznai Enikő részére a beleznai.eniko@tarnok.hu E-mail címen keresztül
Személyesen: Beleznai Enikő, Pest megye, 2461 Tárnok, Dózsa Gy. út 150-152. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Elektronikus úton az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: TPH 8432/2019., adóügyi ügyintéző. Határidőn túl, vagy hiányosan benyújtott pályázatokat nem áll módunkban figyelembe venni. A pályázatokról a Tárnoki Polgármesteri Hivatal jegyzője, mint a kinevezés és munkáltatói jogok gyakorlója, a háromtagú bírálóbizottság javaslata alapján dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. október 18.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, 6 hónapos próbaidő kikötésével. Figyelem! A pályázatok beérkezési határideje, a pályázatban megjelölt benyújtási határidő.